lördag, februari 03, 2007

lördag

Var på Nöjesguidens Stockholmspriset-fest igår. Söp mig tråkig, kände mig inte riktigt hemma, fick mina händer uppvärmda av en tjej som visade sig vara guldsmed, skrattade mig fördärvad åt en kille som gjorde en Haddock-vurpa på en isfläck, somnade med kläderna på, vaknade och var tadaaa inte så bakfull som man hade kunnat vänta sig.

Idag: Fika, chips och dip, godis, Hotet inifrån (tråkig), Screen Actor's Guild-galan, lite melodifestival och Man Thing (beyond crap bad x 2). Ohhh, nu börjar Wise Guys på TCM.

5 kommentarer:

eff sa...

Jag har alltid hoppats att det någonstans finns en tävling för gamla avdankade stripteasedansöser som heter SAG Awards...

Anonym sa...

Söp mig tråkig. Inte mer. Jag alltså.
Fan. Jag tror jag gillar din blog trots allt. Det här är ju förstås en fyllecomment, men inte så farlig, jag klarar av word verification.

Emma sa...

Eff: :)

Anonym: Trots "allt"?

Daniel sa...

Nöjesguiden-fest alltså...z

Vanja sa...

Vilken underbar helg.