fredag, februari 18, 2011

veckans recensioner

Sanctum 3D

Gullivers resor

4 kommentarer:

Lars Johansson sa...

Förra gången Gullivers resor togs upp i SVT var när en tecknad barnfilm hade "erotik" i slutet. Man gick på en handlare istället för leverantören. Kan du inte hitta det i SVT's arkiv?

Emma sa...

Leta, det kanske finns på SVT Play?

Lars Johansson sa...

Nej det verkar det inte göra. Men det ska vara den här iallafall om ni ser den, det är Gulliver i röd dress.

http://www.tradera.com/Blandade-barnfilmer-VHS-Videofilmer-7-st-auktion_302149_125486089

Men jag är inte säker på att det är just den utgåvan. jag tror det ska vara den utan röd "köpkassett"-banner.

Porr-Gulliver har jag inte sett, men den versionen med var det inte Ted Danson och Mary Steenburgen var mycket bra. Efter din recension och så så tror jag inte att jag ser den nya. De flesta drog in porr-Gulliver efter TV-inslaget men inte videokillen hos oss. Jag vet inte ocm jag ska beundra eller hata honom för detta, jag väljer det första.

Emma sa...

Haha!